Vrácení a reklamace zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud chcete vrátit objednané zboží bez udání důvodu, můžete tak učinit do 14 dnů od převzetí zboží. Následujte prosím následující kroky:
  1. Informujte nás o svém rozhodnutí: Informujte nás o svém rozhodnutí vrátit zboží. To můžete udělat prostřednictvím e-mailu, telefonu (které najdete v sekci "KONTAKTY" či odpovězte na email, který Vám přišel s potvrzením objednávky) nebo vyplněním formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je k dispozici ZDE.

  2. Zabalte zboží: Zboží společně s formulářem o odstoupení velmi pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k jeho jakémukoliv poškození během přepravy. Pokud je to možné, použijte originální obal.

  3. Zašlete zboží zpět: Pošlete zboží zpět na adresu naší provozovny Prodejna skla, Vsetínská 78, 756 05 Karolinka. Nezapomeňte přiložit FORMULÁŘ NA ODSTOUPENÍ. Většinou se doporučuje zvolit způsob doručení s podacím lístkem nebo sledovacím číslem.

  4. Čekání na vrácení peněz: Po obdržení zboží vám vrátíme peníze podle způsobu, který je preferovaný na formuláři o odstoupení od smlouvy. Vrácení peněz obvykle proběhne do 14 dnů od chvíle, kdy nám bylo vrácené zboží doručeno.

Prosíme, vezměte na vědomí, že náklady na vrácení zboží hradíte vy. Pokud máte jakékoliv otázky týkající se procesu vrácení, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu, abychom vám pomohli.

FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ NALEZNETE STAŽENÍ ZDE.


Kontakt
603 587 947

REKLAMACE

  1. Kontaktujte nás: Pokud jste se rozhodli pro reklamaci, ze všeho nejdříve nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, které najdete v sekci "KONTAKTY" nebo odpovězte na email, který Vám přišel s potvrzením objednávky. Popište nám svůj problém, přiložte fotografie a informujte nás, že chcete uplatnit reklamaci.

  2. Většinou se snažíme najít řešení po emailu bez zbytečného průtahu. Proto je pro nás nutné a důležité mít veškeré potřebné informace. Není potřeba ihned zasílám zásilku zpět k nám. (může se totiž stát, že bude například poškozená jedna sklenice z celé sady a v takovém případě bychom vám jí poslali samostatně, protože poškození je zřejmé již z fotografie).

  3. Vyplnění reklamačního formuláře: Máme k dispozici online formulář pro reklamace. Ten prosím vyplňte podle pokynů až v momentě, pokud se tak domluvíme po emailu, předejdeme zbytečným krokům.

  4. Vrácení zboží: pokud jsme prošli krok 1, 2 a 3, zboží poté důkladně zabalte, abyste předešli jakémukoliv poškození a odešlete společně s vyplněným formulářem zpět na naši adresu Prodejna skla, Vsetínská 78, 756 05 Karolinka.

Pokud máte během procesu reklamace jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat. Naším cílem je, abyste byli s našimi produkty a službami maximálně spokojeni a komunikaci v tomto případě bereme jako základ.


Kontakt
603 587 947
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz