Jak sbíráme recenze?
Transparentnost je pro nás zcela důležitá a zásadní. Proto níže sepisujeme 5 bodů, jak nakládáme se recenzemi.
-
Automatické e-maily po nákupu: Po dokončení nákupu automaticky posíláme zákazníkovi e-mail s poděkováním za nákup a žádostí o napsání recenze. Tento e-mail obsahuje odkaz, který zákazníka přesměruje na stránku pro psaní recenze. E-mail je odeslán s časovým odstupem, aby měl zákazník čas zboží vyzkoušet.
-
Ověřování recenzí: Když zákazník napíše recenzi, ověříme, zda byla provedena skutečná objednávka tohoto produktu. Tento krok je důležitý pro udržení pravdivosti a hodnověrnosti našich recenzí.
-
Zveřejnění recenzí: Všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní, jsou zveřejněny na našem webu. Udržujeme transparentnost tím, že zveřejňujeme všechny recenze, jaké obdržíme, pokud splňují naše směrnice pro recenze. Recenze lze však také psát pod produkt, a to například od uživatelů, kteří to dostali jako dárek nebo zakoupili u nějakého z našich distributorů.
-
Odpovědi na recenze: Na negativní recenze odpovídáme, aby zákazníci věděli, že jejich názory jsou pro nás důležité. Také se snažíme řešit případné problémy, které zákazníci ve svých recenzích zmíní.
-
Externí platformy pro recenze: Využíváme také externích platforem pro recenze, jako je Heureka nebo Google Recenze, kde zákazníci mohou zanechat svůj názor na naše produkty a služby. Tyto platformy poskytují další vrstvu transparentnosti, protože nemůžeme ovlivnit, jaké recenze tam budou zveřejněny.
Tento postup zajišťuje, že všechny recenze, které vidíte na našem webu nebo na externích platformách, jsou od skutečných zákazníků, kteří skutečně koupili a vyzkoušeli naše produkty. Ceníme si každého názoru a stále se snažíme zlepšovat naše produkty a služby na základě zpětné vazby, kterou od vás dostáváme.